بهترین موتور سیکلت های برقی سال 2019

بهترین موتور سیکلت های برقی سال 2019

Harley Havidson LiveWire


صدای غیرقابل انکار یک موتور V-Twin بزرگ امضای هارلی ، محصولات هارلی دیویدسون برای بیش از یک قرن است که با تغییر زمان نیز به نظر می رسد افسانه های آمریکایی به همین شکل به کار خود ادامه میدهد. موتور برقی هارلی دیویدسون لایو وایر که در جولای 2018 رونمایی شد، از یک باتری لیتیوم یونی 15.4 KWH تغذیه می‌کند که می‌تواند تنها در 3 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد و برد شهری آن 160 کیلومتر است. در حالت شارژ سریع، Livewire را می توان در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ کرد. از طرف دیگر، با استفاده از یک پریز خانگی استاندارد می توان یک شبه شارژ کامل را انجام داد. Livewire که اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است، در پاییز 2019 در جاده‌های اروپا عرضه خواهد شد.

VESPA ELETTRICA


از یک افسانه آمریکایی تا یک نماد ایتالیایی با اسکوتر Vespa. در حالی که تغییر به برق احتمالاً برای دوستداران وسپا کمتر از طرفداران هارلی یک شوک فرهنگی است ، طراحان Elettrica با این وجود مراقب هستند که ظاهر آن را کلاسیک نگه دارند . با تکنولورژی قرن بیست و یکم و توسط سیستم چندرسانه ای منظم , باتری لیتیوم یون Elettrica حداکثر 4 کیلووات توان را تولید می کند، تنها در 4 ساعت شارژ می شود و مسافت تضمین شده 80 کیلومتری را با یک بار شارژ  بدون وقفه ارائه می دهد. التریکا هم اکنون از طریق وب سایت Vespa قابل سفارش است.

Arc Vector


 موتور برقی Arc Vector ساخت بریتانیا با یک چشم انداز هیجان انگیز است البته برای کسانی که بودجه زیادی برای خرج کردن دارند! 

Vector که به عنوان "پریمیوم ترین موتورسیکلت جهان" نامگذاری شده است، یک رابط ماشینی کاملاً یکپارچه (HMI) را به راکب خود ارائه می دهد و با کلاه ایمنی تعاملی مخصوص خود یک صفحه نمایش بصری Head-up را ارائه می دهد و یک تجربه سواری کاملاً لذت بخش را ارائه می دهد. ارقام عملکرد بسیار عالی به نظر می رسند. وکتور با وزن تنها 220 کیلوگرم و موتور 399 ولتی، شتاب 0 تا 100کیلومتر در ساعت را تنها در 3.1 ثانیه می رساند و ادعا می کند که مسافت 140 کیلومتری را در اختیار راننده قرار میدهد.

Kymco SuperNEX


کیمکو در سال 2018 همه را با رونمایی از SuperNEX سوپربایک الکتریکی خود شگفت زده کرد. به‌طور غیرمعمول برای موتورهای برقی، SuperNEX از یک جعبه دنده شش سرعته دستی استفاده می‌کند که به آن اجازه می‌دهد به‌جای اینکه مانند بسیاری از موتورهای الکتریکی زود به اوج برسد، برای مدت طولانی‌تری حداکثر شتاب را حفظ کند.

SuperNEX همچنین با موتور اکتیو آکوستیک خود اولین در جهان است. یک ژنراتور آکوستیک چند فرکانس صدای موتور معتبری را برای هیجان‌های واقعی موتورهای اسپورت و همچنین هوشیاری بهتر سوار ارائه می‌دهد.

در دسترس بودن Kymco SuperNEX در سال 2019 هنوز تایید نشده است، اما انتظار می رود به زودی شاهد به روزرسانی تاریخ آن باشیم.

Energica Ego


یکی از سوپر محصولات برقی که در حال حاضر در دسترس است Energica Ego است. Energica با معرفی مدل 2019 خود، وعده 50٪ زمان شارژ کوتاه تر و سایر موارد خوب مانند دستگیره های گرم شونده، کنترل کشش و کروز کنترل را داده است. بسیاری از سر و صداها در مورد Ego به دلیل نقش آن در مسابقات قهرمانی جهانی MotoE ایجاد شده است که رقبای کلاس جهانی مانند بردلی اسمیت و استیو گیبرنائو را در حال نبرد بر روی نسخه های مسابقه ای این موتور می بیند.

Energica Ego یک سوپربایک واقعی است که 107 کیلووات قدرت آنی دارد و شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت را در 3 ثانیه فراهم می کند. 

Zero DSR


Zero Motorcycles با فروش محصولات بیشتر از مجموع همه رقبای خود، با اختلافی بالا در بازار موتورسیکلت های الکتریکی پیشتاز است. بر خلاف بسیاری از رقبای خود، موتورسیکلت های زیرو همیشه یک تولید کننده 100٪ الکتریکی بوده و هستند. Zero DSR 2019 باتری ارتقا یافته ای دارد که به آن برد بهبود یافته اضافه کرده است.زمان شارژ نیز بهبود یافته است که با 152 کیلومتر برد به ازای هر ساعت وصل شدن به برق عملکرد بسیار چشمگیری را ارایه میدهد. در مورد سرعت و قدرت، DSR تمام گشتاور مورد نیاز شما را تامین میکند که بیش از هر موتور 100 سی سی است. شما همچنین می توانید بسته به نیاز خود  باتری مناسب خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.