WIX موتور برقی جدید شرکت Motowatt

موتورسیکلت برقی جدید W1X

ایده Motowatt ، از یک همکاری خانوادگی ، در سال 2020 سرچشمه گرفت ، زمانی که 2 برادر هنری و اولیویه راباتل با یک هدف مشترک برای طراحی مجدد حمل و نقل شهری گرد هم آمدند. در سال 2024 ، آنها با عرضه موتورسیکلت برقی جدید W1X که برای پیش‌سفارش در دسترس بود ، به لحظه‌ای مهم در سفر خود رسیدند. این وسیله نقلیه نوآورانه به گونه ای طراحی شده است که سفرهای روزانه شهری را برای مردان و زنان ، چه موتورسواران با تجربه و چه تازه کار ، ایمن و کارآمد کند. هانری راباتل ، رئیس Motowatt ، توضیح می‌دهد که فراتر از پیشرفت‌های فنی ، W1X به دلیل هندلینگ و تجربه رانندگی کاربرپسند خود متمایز است.

این موتور برقی حاصل 4 سال تحقیق و توسعه برای ایجاد یک وسیله نقلیه دو چرخ بدون کربن است که تجربه رانندگی بی نظیری را در محیط های شهری ارائه می دهد که این یک چالش برای تیم پرشور  Motowatt بود. سیستم کشش ماژولار منحصر به فرد که با 2 موتور طراحی شده است ، به ما اجازه داده تا با ترکیب عملکرد عدم استفاده از عنصر کربن به این دستاورد برسیم. هنری راباتل افزود : ما مفتخریم که تاکنون 4 اختراع را برای پیشرفت های خود به دست آورده ایم و ایده های نوآورانه تری در حال حاضر در مرحله ثبت اختراع هستند.

W1X با هدف ایجاد یک موتورسیکلت ایده آل برای رانندگی در شهر طراحی شده است که بسیار کاربر پسند باشد. بدون نیاز به تعویض دنده یا استفاده از کلاچ ، W1X بیشتر شبیه یک اسکوتر است. برد آن 130 کیلومتر است که آن را به گزینه ای راحت و سبک برای رفت و آمد روزانه در مناطق شهری تبدیل می کند. کنترل‌های ساده‌شده آن ، استفاده از گواهینامه A1 یا B* (فرانسه) را برای هر کسی که دارای گواهینامه A1 یا B* است ، آسان می‌کند ، حتی اگر سوارکاران با تجربه نباشند.

W1X با یک جعبه بالا و یک جعبه مخزن برای نگهداری کلاه ایمنی یا سفارشی کردن سیستم ترمز و کمک فنر ، می تواند متناسب با نیازهای خاص طراحی شود. از آنجایی که این نیازها در طول زمان تغییر می کنند ، W1X نیز می تواند برای پاسخگویی به خواسته های جدید تکامل یابد.

اولین W1X در نمایشگاه 2 Roues de Lyon ، منحصراً برای عموم مردم از 7 تا 10 مارس 2024 عرضه خواهد شد. تحویل موتور سیکلت W1X قرار است در ژانویه 2025 آغاز شود و پیش‌سفارش‌ها از ماه مارس در دسترس خواهند بود.

منبع :

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.