موتور برقی کودکان شرکت NIU به نام NQi Mini

موتور برقی کودکان شرکت NIU به نام NQi Mini

نیو ، تولید کننده موفق چینی موتور سیکلت برقی که قیمت های به صرفه و محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد ، اکنون مدل جدیدی به نام NQi Mini را عرضه کرده است. NIU با گسترش مداوم خط تولید خود، اکنون وارد فضای کودکان شده است. در حالی که این شرکت در سال های اخیر در بازار اروپا و همچنین چین موفق بوده است ، این مدل جدید به طور خاص برای کودکان 3 تا 8 ساله طراحی شده است.

NQi Mini از نظر ظاهری شبیه به NQi GTS است که معادل یک اسکوتر 125 سی سی است اما با اندازه کوچکتر و توان خروجی کمتر. با وجود اندازه کوچکتر ، NQi Mini همچنان دارای چرخ های تثبیت کننده و بدنه کاملاً پلاستیکی با طراحی مشابه نمونه بزرگتر خود است. ابعاد کلی اسکوتر 1100 در 530 در 740 میلی متر است و وزن آن تنها 11 کیلوگرم است.

موتور برقی NQi Mini از یک موتور الکتریکی استفاده می کند که می تواند به حداکثر سرعت 5 کیلومتر در ساعت برسد و سه سرعت از جمله حرکت معکوس را ارائه می دهد. دارای یک باتری سربی 12 ولتی 4.5 Ah است که پس از 9 تا 10 ساعت شارژ که تایم بسیار زیادی هم هست  تا 90 دقیقه شارژ دارد.

اگرچه ممکن است این باتری در مقایسه با سایر باتری‌های موتور برقی که از فناوری مدرن‌تر لیتیوم یونی استفاده می‌کنند قدیمی در نظر گرفته شود ، اما هنوز برای قیمت NQi Mini مناسب است.

این مینی موتور توانایی تحمل وزن حداکثر 80 کیلوگرم را دارد و می تواند دو کودک را در خود جای دهد. دارای قاب بالایی ، نور محیط و پورت های USB و SD برای پخش موسیقی نیز است. اینها ویژگی های ضروری ای هستند که مطمئناً کودکان در طول سواری از آنها لذت خواهند برد.

با وجود اینکه NQi Mini یک اسکوتر برقی برای کودکان است، هنوز یک وسیله نقلیه باکیفیت است که با در نظر گرفتن ایمنی ساخته شده است. این اسکوتر دارای یک سیستم ترمز است که شامل یک ترمز درام جلو و یک ترمز مکانیکی عقب است که ترمز نرم و توقف ایمن را تضمین می کند. علاوه بر این ، NQi Mini دارای یک کمربند ایمنی است که راننده را ایمن در جای خود نگه می دارد.

 

NQi Mini در چین 699 یوان قیمت دارد که معادل 95 یورو است. در حالی که هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا نیو این مدل را برای فروش در اروپا عرضه خواهد کرد یا خیر، وجود ندارد اما مدل جدید این پتانسیل را دارد که پایگاه مشتریان این شرکت را بیشتر گسترش دهد. نیو با موتورسیکلت های برقی مقرون‌ به‌ صرفه و با کیفیت خود که برای کاربران شهری هدف‌گذاری شده موفق بوده است ، و NQi Mini می‌تواند با ارائه یک اسکوتر برقی مطمئن و سرگرم‌کننده برای کودکان ، به آنها کمک کند تا این موفقیت را توسعه دهند.

 

جهت مشاوره و یا خرید انواع موتور سیکلت های برقی میتوانید با کارشناسان ایران اسکوتر تماس حاصل فرمایید.